Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Έφτιαξα μπλογκ!

Φτού μου!
Παν μέτρον άριστον.
Γι'αυτό, ελάτε να μετριάσουμε τη χαρά μας, τη ζωντάνια μας και τον ενθουσιασμό μας!
Ας θυμηθούμε πόσο μάταιη και επώδυνη είναι η ζωή, μέσα από τα ιαματικά για το πνεύμα ποιήματά μου.
Φιλάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου