Ορθολογική επεξεργασία λυμάτων
Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012
Έφτιαξα μπλογκ!
Φτού μου!
Παν μέτρον άριστον.
Γι'αυτό, ελάτε να μετριάσουμε τη χαρά μας, τη ζωντάνια μας και τον ενθουσιασμό μας!
Ας θυμηθούμε πόσο μάταιη και επώδυνη είναι η ζωή, μέσα από τα ιαματικά για το πνεύμα ποιήματά μου.
Φιλάκια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου