Σε μισώ.
Μισώ τις σκέψεις σου.
Η γελοίες συνήθειές σου μ’εκνευρίζουν.
Το γούστο σου μου προκαλεί αηδία.
Αν μπορούσα θα σε σκότωνα.
Θα σε σκότωνα και μόνο για τον τρόπο που χαμογελάς όταν με βλέπεις.
Αλλά δεν αντέχω χωρίς εσένα.
Δε σ’αγαπώ.
Αγαπώ το δέρμα σου...
Τα χέρια, τα πόδια και τα μαλλιά σου.
Μου αρέσει να με κοιτάς,
αλλά όταν δακρύζεις, θέλω να σου ξεριζώσω τα μάτια.
Λατρεύω τα χείλη σου,
όταν όμως μιλάς, θέλω να χύσεις αίμα.
Υπέροχο το άγγιγμά σου...
μα σαν νιώσω τον παλμό σου, εύχομαι η καρδιά να σταματήσει να χτυπά...
Μπροστά μου δεν είσαι υποκείμενο.
Εσύ βλέπεις στο πρόσωπό μου το θεό σου.
Για μένα δεν έχεις πρόσωπο.
Βλέπω ένα τίποτα.
Ένα τίποτα με σάρκα και οστά.
Και το σιχαίνομαι αυτό το τίποτα.
Δε λυπάμαι για την αποστροφή μου για σένα,
ούτε ντρέπομαι για την έλξη που νιώθω για το σώμα σου.
Υπήρξαν κι’άλλοι στη θέση σου, που γεννήθηκαν για να αναλωθούν στην πορεία.
Μόνο, εάν έχεις την καλοσύνη,
στο όνομα της εξάρτησής σου από εμένα,
σε παρακαλώ,
μην πεθάνεις πριν γεράσεις.
Δημάδης Αθανάσιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου