Δεν τρέχει, περπατά όμως σταθερά.
Έφυγε, και δε θέλει να γυρίσει πίσω στο σπίτι.
Θα σκαρφαλώσει στο βουνό,
στην κορυφή του δε θα τη φτάνει το κακό.
Γλιστρά, παραπατά....
Οι κοφτερές πέτρες σκίζουν τα χέρια της
και τα πόδια της κουράζονται.
Αυτή όμως προσπαθεί να μη δακρύσει.
Στα 12 της χρόνια, ξέρει ότι φτάνει στο τέλος.
Δαγκώνει τα χείλη της, και συνεχίζει την άνοδο,
μέχρι να μην μπορεί να αναπνεύσει καθαρά.
Εδώ που έφτασε είναι ελεύθερη.
Βλέπει τον κόσμο και τον περιφρονεί.
Στέκεται μαζί με τον ήλιο.
Ισάξια. Το ξέρει.
Αλλά την κούρασε πολύ η ανάβαση,
κι’έτσι ξαπλώνει στο χιόνι.
Έχει κρύο...πολύ κρύο...
Η παγωμένη της ψυχή δεν το νιώθει.
Σκέφτεται τη νίκη της,χαμογελά...
και σιγά-σιγά παραλύει...
ώσπου να σταματήσει να αναπνέει...
Και τότε, κλείνει τα μάτια, και γίνεται ένα με το βουνό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου