Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Ωδή στον Καταναλωτισμό

Βάλε τηγάνι, πάω για ψώνια κι’έρχομαι.

Θ’αναστενάξει η πιστωτική σήμερα.

Δεν το κατάλαβα πως βρέθηκα στον παράδεισο,

Αλλά μια ζωή στη ματαιότητα, δεν αντέχω άλλο πόνο.

Θα κλείσω την ανθρωπιά μου σε μία τσάντα μπέρμπερυ

και θα πάρω τη δόση μου στην αγορά.

Δεν είμαι ένα κοινό πρεζόνι, έχω ευαισθησίες.

Ρίχνω τον οβολό μου κάθε μήνα στη γιούνισεφ.

Κί’έπειτα πνίγω τη θλίψη μου σε 12 λίτρα κόκα κόλα.

Ο πνευματικός ξεπεσμός είναι πολύ μικρό αντάλλαγμα.

Εξ’άλλου το σύστημα με προστατεύει από τις παρενέργειες.

Δεν πιστεύω σε τίποτα, φοβάμαι το τίποτα, θεός μου είναι το χρήμα,

και ευχαριστώ το θεό για την εξουσία που μου έδωσε στον κόσμο.

Αύριο θα πάω στο μέγαρο για να νιώσω καλλιεργημένος.

Μεθαύριο θα αγοράσω ένα ζευγάρι 12ποντες γόβες,

για να ανυψωθεί το κοινωνικό μου επίπεδο.

Και στην αρχή του μήνα θα ξαναγεννηθώ.

Ξεπλύνετε και επαναλάβετε.

Δημάδης Αθανάσιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου